這首歌是我小時候(?)聽的歌
不過我真的很喜歡
現在翻出來聽
還是一首聽不膩的好歌:D

雖然歌詞內容好像有點悲傷
但這首歌曲風一點都沒有哀傷的感覺 XD 
( 好啦!也許我反應遲鈍... )

When It's Over MV (←●)


d33561e9.gif When It's Over (當一切結束)

When it's over 當一切結束
That's the time I fall in love again 又是重新談戀愛的時候
And when it's over 當一切結束
That's the time you're in my heart again 又是想起你的時候
And when you go go go go 當你離開
I know 我知道
And it never ends 絕不會結束
It never ends 絕不會結束

◎All the things that I used to say 我曾說過的每一件事
All the words that got in the way 所有阻礙的語言
All the things that I used to know 我所明瞭的每一件事
Have gone out the window 都已丟棄
All the things that she used to bring 她所帶來的所有事
All the songs she used to sing 她所唱的所有歌曲
All the favorite TV shows 所有喜愛的電視節目
Have gone out the window 都已丟棄

I'm missing you 我想著你
I never knew how much she'd loved me 我從不了解她有多愛我
I'm missing you 我想著你
I never knew how much you meant to me 我從不了解妳對我的意義
I need you and when you go go go go 我需要你 當你離開
I know 我知道
And it never ends 絕不會結束
It never ends 絕不會結束


I'm wishing you 我希望你
You never said you were pretending 從未說過你是假裝的
I'm wishing you 我希望你
You feel the same and just come back to me 你有同樣的感覺並回到我身邊
I need you and when you go go go go 我需要你 當你離開
I know 我知道
It never ends 絕不會結束
It never ends 絕不會結束

When it's over 當一切結束
Can I still come over 我還能去找你嗎
And when it's over 當一切結束
Is it really over 是真的結束了嗎
When it's over 當一切結束
That's the time I fall in love again 又是重新談戀愛的時候


圖片說明:是我很愛的喬許哈奈特先生>///< 我們舊情復燃了(誤)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()