873d93aa.gif  Love Me Or Hate Me (←●)

Yeah 
It's officially the biggest midget in the game...
I dunno
Make way for the Ess Oh Vee

這是官方說法中遊戲裡最大的侏儒
我不知道
為特別指定訪問想個辦法吧

Love me or hate me it's still an obsession
Love me or hate me that is the question
If you love me then thank you
If you hate me then f**k you [ x 2 ]
愛我或恨我 你依然擺脫不了這魔咒
愛我或恨我 這就是一切事情的重點
如果你愛我的話 那我很感激你
如果你恨我的話 那就XXX的 [ x 2 ]

I'm fat I need a diet
Na in fact I'm just too light and
I aint got the biggest breast-s-s
But I wrote all the best disses
I got hairy armpits
But I don't walk around like this
I wear a big baggy T-shirt
That hides that nasty sh*t
我太胖了我需要節食
不是被感染到減肥的氣氛
我只是被啟發了 被啟發了
我有最大的胸部
但我也寫了所有的詩和韻文
我有毛絨絨的胳膊
但我一點都不在乎
我穿著超寬鬆的t-shirt大到裡面能藏著那個下賤的***

Ugh... never had my nails done
Bite them down until they're numb
I'm the one with a non-existent bum
I don't really give a UGH
I'm missing my shepherd's pie
Like a high maintenance chick missing her diamonds
I'm missing my Clipper lighters
Now bow down to your royal highness
No, I don't own a corgi
呃...不對 我已經處理好了我的指甲
我用我啃過的指甲和修女們對抗
我超屌我有那虛無主義的屁股
現在我不想真的再強調什麼主張
我好想念我的shepards派(這我真的不知道是什麼)
那種感覺就像個有著高調名字的小妞想念著鑽石
我想念我的夾燈
現在對你那所謂的皇家高尚鞠躬吧

I had a hampster
It died cos I ignored it
Go on then, go on report me
I'm English, try and deport me
不對 我還沒有擁有一隻威爾斯小狗
我也不打算拌倒牠
因為我要直接去那裡
繼續阿繼續報導我的新聞
我是英國人 試試看驅逐我呀

Love me or hate me it's still an obsession
Love me or hate me that is the question
If you love me then thank you
If you hate me then f**k you [ x 2 ]
愛我或恨我 你依然擺脫不了這魔咒
愛我或恨我 這就是一切事情的重點
如果你愛我的話 那我很感激你
如果你恨我的話 那就去你媽的 [ x2 ]


arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()