Maroon 5 - She Will Be Loved
(中英歌詞)

Beauty queen of only eighteen
She had some trouble with herself
He was always there to help her
She always belonged to someone else
芳齡18的選美皇后
她有些麻煩
他總在一旁支持她
但她身邊總是還有別人

I drove for miles and miles
And wound up at your door
I've had you so many times but somehow
I want more
我跋涉千里
最後到了妳門前
我曾多次擁有妳
但我想要擁有妳更久

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with a broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
She will be loved
我不介意每天
都在傾盆大雨中守候著妳
找找那個有著心碎笑容的女孩
問問她願不願意在待一會
我愛上了她
愛上了她

Tap on my window knock on my door
I want to make you feel beautiful
I know I tend to get insecure
It doesn't matter anymore
叩我的窗敲我的門
我要讓妳覺得妳很美
我知道我有不安的傾向
不過現在已經沒關係了

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along
My heart is full and my door's always open
You can come anytime you want
愛情不是只有風花雪月
互相讓步我們才能繼續
我的心為妳滿溢,我的門為妳開
妳隨時都可以來

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
She will be loved
我不介意每天
都在傾盆大雨中守候著妳
找找那個有著心碎笑容的女孩
問問她願不願意在待一會
我愛上了她
愛上了她

I know where you hide
Alone in your car
Know all of the things that make you who you are
I know that goodbye means nothing at all
Comes back and begs me to catch her every time she falls
我知道妳躲在哪裡
妳在車裡
我知道妳的一切
我知道說再見沒有任何意義
每次有挫折她都會回來求我幫她

(yeah)

Tap on my window knock on my door
I wanna make you feel beautiful
叩我的窗敲我的門
我要讓妳覺得妳很美

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain (oh)
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
And She will be loved
And she will be loved (Please don't try so hard to say goodbye)
And She will be loved
我不介意每天
都在傾盆大雨中守候著妳
找找那個有著心碎笑容的女孩
問問她願不願意在待一會
我愛上了她
愛上了她
(重複)

Please don't try so hard to say goodbye
Please don't try so hard to say goodbye
(I don't mind spending everyday out on your corner in the pouring rain)

Please don't try so hard to say goodbye




o.s我以前不喜歡魔力紅
因為電台天天播 聽到很膩之後 就討厭了
上次看了一篇文章 背景音樂就是這首歌曲 很有感覺
之後我就喜歡上這首歌 也比較不排斥聽他的歌

他這首歌的MV也很深奧
演到後來發現 原來他愛的是她老媽
果然薑是老的辣(指)
然後就沒結局了 自己去想像(喂)

我另一個朋友很喜歡魔力紅
她有一次就問她的同學:你有沒有聽過魔力紅?
結果她回:哦!王力宏!我聽過啊!
當下她就整個傻住 什麼跟什麼嘛!
另一個要說:我也聽過黃綠紅...(冷)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥ 咪唷 -- Miu♥ 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()